anddoitagain

varför ska det regna.. jag skulle ju ut på en långprommenad!:(  jag får vänta och se om det går över annars ska jag ta mig orken och åka ner till FeelGood, duktigt för att vara Ida.. jaa verkligen! men det är ju inte säkert, hoppas det slutar regna.. haha!
ja annars så gör jag inte så jätte mycket, haft en jävligt dålig dag bara, hoppas mitt humör höjs tills i HELGEN! men det blir nog inte så svårt när tjejerna kommer imorgon♥

nu ska jag väl krypa under filten och titta på någon bra film och hoppas regnet slutar inom 1 timma, annars så drar jag.(tror jag) haha, jo det gör jag !
ha det bra så länge så skriver jag sen, kom på nu att det blev inte någon uppdatering igår, men jag satt mest och pluggade hela dagen, och justfan plugga måste jag göra nu med.
Laterrrr


fräsch brud, min dag alltså..

Kommentarer
Postat av: Haris

OMG ja är inne på din blogg, känn dig stooolt ;)

2009-10-08 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0