When we use to do it

så nu är jag tillbaka igen, hade inte orken att ens leta upp datorn när jag kom hem igår så det blev inget skrivande.. men nu är jag igång igen!!

helgen var iallafall galet bra. Glömde tyvär kameran hemma, men jag letar upp några bilder från någon annan så kommer dom finnas här snart.

Fredagen spenderades på Medellerutan i stort sett hela kvällen med mycket trevligt sällskap. Sånt behövs oftare!
åkte hem ganska tidigt pga mitt humör... men men!

Lördagen kan jag inte säga mer om än att det var Sjukt roligt!  vi var hos Elin hela kvällen och ja det förklarar ju en hel del.. haha!

nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis sen ner och läsa och sova, skulle inte sitta fel med lite mysigt sällskap...!:)

Ha det bra.
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0