what we use to do

har haft en galen dag. Pluggat skiten ur mig i plugget. I eftermiddags åkte vi till Platen och kolla esteternas konsert. Efter det åkte vi in till stan och käka. Och sen direkt hem och plugga skiten ut mig igen!
det låter väl underbart?   just nu håller jag på att skriva om spanska inbördeskriget och har skrivit kanske 2 a4 papper bara på svenska och det ska nu översättas till spanska. önska mig lycka till! det lär behövas!
annars så rullar det väl på som vanligt, packar lite och tänkte ta ett bad snart.
imorgon har syrran 18-årsfest, det kommer bli galet så ha det så kul! jag är inte alls avis..;) 

nu börjar EMA så jag ska slänga mig i soffan och ta en titt.
skriver senare igen.

ciao
Ida

vad ska man begära av en som pluggat skiten ut sig en hel dag...

Kommentarer
Postat av: emeliekungen

Haha,MVG-bruden!

Men det satt fint med mat på det busiga vädret.

Och med fint folk serru :)

Hörs imorron,lycka till med spanskan habibo!

2009-11-05 @ 21:38:29
Postat av: Oliver

så jävla sööt är du!

2009-11-05 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0