Ihavetwochoicegivemesomespace

längesen jag skrev. Har inte haft varken tiden eller orken. Men nu är jag på gång igen!

Lovet har varit ganska bra, har vart rätt många fördelsedagsfiranden för mig och syrran, inget att klaga på direkt.
Halloween helgen vart galet bra, har nog aldrig haft så kul! haha..

och jaa, idag var det ännu ett födelsedagsfirande för mig och syrran, släkten på mammas sida kom och åt gott och hade trevligt!
Där har ni "höjdpunkterna" på lovet.
imorgon är det måndag igen vilket innabär skola... vill absolut inte. men absolut måste.   (N)
Nu ska jag fixa lite med bilderna till rummet sen slänger jag mig i sängen och kollar om det finns något bra på tv!
skriver senare

Ciao
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0